Image and video hosting by TinyPic

luni, 14 februarie 2011

TARG HANDMADE - IULIUS MALL SUCEAVA


























In paralel cu targul de nunti din perioada 11-14 februarie 2011,s-a organizat si targul de obiecte handmade la care au participat mesteri si creatori populari,bijutieri,decoratori,artisti plastici cat si artizani handmade (cred ca i-am inclus pe toti,daca am gresit,va rog sa ma corectati).
Printre participanti au fost : Iulia Buraciuc,Helena Ventel,Doina Leahu,Genoveva Secman,Elena Gheorghian,Elena Moldovan,Virginica Soldanescu,Diana si Cristian Gavriliu,Madalina si Adelina Serediuc,Marius Mirauta,Florin Badarau,Maria Maistru,Maria - tricotaje copii,Filoteia Manastireanu,Anca Berari,Mironescu - costume populare.
Carmen Cristea mester popular ceramist a fost in trecere si ne-a dat cateva sfaturi si idei pe care le-am pus in practica.
Cu acordul tuturor,o sa pun pozele facute pe blog.
Din motive lesne de inteles nu am sa pun toate pozele pentru ca am vazut niste lucruri deosebite.

Un comentariu:

  1. Foarte frumos si foarte interesant si/mi pare rau ca nu am stiu de organizarea acestui targ. Imi plac ff mult lucrurile handmade si de aceea m/am apucat si eu . Am inceput cu cateva felicitari , insa ideile curg pe moment ce inaintez si imi place sa inventez fel si fel de chestiute din hartie , carton , etc . Cum parerea celor mai experimentati conteaza ff mult , te/as ruga,daca poti , sa iti spui parerea despre ceea ce am reusit sa fac pana acum , vizitand blogul meu: http://artalaindemana.blogspot.com/

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere